m3ltem Merhaba 32 haftaligim esenler avicenna hastanesindeki Sertan beye takımlıyım doğumu mu da orda düşünüyorum bu hastanede yakın zamanlarda doğum yapan varmı tecrübeleriniz paylaşır mısınız?