nil777 ben testim olmadığı için yumurtlama ne zaman oldu bilmiyorum ama regl sonrası yaklaşık 7 gün böyle akıntım oldu don iki-üç gündür yoktu kesilmişti, dün akşam yine gördüm peçeteyle silince, ikinci kez gittiğimde azalmış ve ip gibi bi forma dönmüştü, bu ay ben ilk kez böyle bişi yaşadım normalde böyle olmazdı. İnternette hormonal dalgalanmalar olabilir diyo bilemedim ben de