Damlaaaa Haftaya bugun epidural sezeryan olucam ama psikolojim berbat cok korkuyorum kendimdeyken kesildigimi bilmek dusunmek panik atak yaratiyo 😔 hep olumsuz seyler dusunuyorum kotu bisey olurmu ya bebegim dogunca aglamazsa diye 😔
Rabiaibrahim0803 Damlaaaa yok bence korkma canım.Rabbimin izniyle sağ salim bebeğinin ağlamasını duyarsın.😊🤗
BBusraa Damlaaaa ben de Salı günü genel anestezi ile olucam canım hiç korkma hep iyi düşün bak ne güzel az kalmış ☺️ Benim ikinci olduğu icin korku değil ama felaket sabırsızlık ve heyecan var 😍
MeFa Damlaaaa inşikak suresini ezberlemeye çalış. Korkudan emin olmak, korkmamak için okunuyomuş. Doğum anında okursan faydasını görürsün inşaAllah
Anneballari58 Damlaaaa benimde 3 gün son ama düşünmemeye çalışıyorum yarım saat sürüyormuş zaten takma bosver :)