semque kavalakurabiyesi emzirirken temizleme hususunda sorun olabilir, ben çatlayan dudaklarıma sürüyorum. Temizlememe rağmen tadını alabiliyorum kremin
buse76 kavalakurabiyesi ben fitoyu ilk haftalarda kullandım aşırı kaşınma vardı hamilelikten dolayı kullandım geçti kaşıntım