kızlar dün pik gördüm 01.02 testi ekleyeceğim bugün 02.02 tekrar yaptım tekli eklediğim tarih yazmayan o silikleşme olmuş mu sizce yumurta atılmış mıdır bu hafta üst üste çok ilişki oldu yumurta atılmadıysa hem bugğn hem yarın değerlendirmek sperm kalitesi için iyi olmayabilir :(( görselleri ekliyorum silikleşme olmadıysa bugünü es geçip yarını değerlendirsem mi acaba bilemedim yoksa bugün değerlendirip yarın mı es geçmeli ?? Birde bu testi henüz anlamadım tam silikleşme olunca yumurta atılmış mı oluyor yani 
