36 haftalık olduk tam. Önceki sezeryan yerimde incelme var denmişti gecen hafta ki konrtolumde. Bugün sezeryan yerim ağrıyor diye konrtole geldim nst de biraz sancı çıktı alttan muayene ettiler açılma varmı diye. Korkuyorum erken doğarmı. Ciğer geliştirici de oldum 🥺🥺🥺