Ruyasekr2089 canım benim de gogusumun içi yok o kahverengi alanı tutsa yeterli dualarım seninle denemekten vazgeçme benim de ilk bebegim hastanede gogsumu hiç tutmadı ama eve gelince tuttu çok şükür sen yine mama almışsın yanına ben onu da yapamadım hemsirelerden istedim biz anne sütünü destekliyoruz diye vermemislerdi mama hemşireler yardımcı oluyor mu göğsünü tutması için