Ruyasekr2089 Kızlar yarın sabah doğuruyorum. İlk doğumum olacak sezeryan ile hem korku hem heyecan var dualarınıza talibim🥹
Fatmanurduru Ruyasekr2089 bende yarın doğuruyorum 2. Sezaryenim ama yinede hepsi bir arada var sizin hesap 🙈 sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏
Ruyasekr2089 Fatmanurduru ayy sizede kolay doğumlar diliyorum. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım🥰
Minik_incim Ruyasekr2089 Benim de aynı yarın sabahtan İnşaallah kolaylıkla sağ sağlim kucağına alırsın ☺️
Minik_incim Ruyasekr2089 Amiin, İnşaallah. İmkanınız varsa biter çikolata yiyin hemen ,doğum sonrası sütün gelmesine yardımcı oluyormuş
atesvesu Ruyasekr2089 canım Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin ağrısız sancısız çok güzel bir doğumun olur inşallah gözün aydın olsun bebeğine kavusuyorsun çok şükür 💐🤲❤️
Ruyasekr2089 atesvesu ayy çok teşekkür ederim canım amin inşallah. Hepimiz sağlıkla kavuşalım bebişlerimize🥰♥️