mervesdoruk lol dün dondurma yedim soğuk soguk okadar iyi geldiki süt ve soda her gün tukettiğim şeyler ama soğuk içince bi tık iyi geliyor
esrashnn01 lol canım bende aynı senin gibiyim 3. aydan sonra şiddetli mide yanmaları başladı bende de ben ilk başlarda sodayla idare ettim fayda etmemeye başladıktan sonra gaviscon kullandım şu an da da doktorum rennie verdi ama ondan pek memnun değilim