Hamiske Kızlar merhaba, 22 ocak son regl tarihim 29ocak itibariyle de ovü testi yapmaya başladım son 2 alttakiler bugüne ait ama ilk kez test deniyorum, ne durumdayım bakar mısınız?
meermaaiid Hamiske Canım her gün aynı saatte yapıyorsun değil mi? Devam et sabah ilk idrarla yapma test yapmadan 2 saat öncesinde sıvı alımını azalt ve lh öğleden sonra daha yüksek oluyor diyorlar pike yaklaşınca 2 kez yap istersen✨
meermaaiid Hamiske Her gün aynı saatlerde yapmalısın canım diğer türlü kaçırabilirsin birgebeningunlugu sayfasında hikaye attı bak saatin öneminden bahsediyor diğer türlü kaçırabilirmişiz yumurtlamayı😌
meermaaiid Hamiske Evet canım ya aynı koyulukta olacak ya da t çizgisi daha koyu olacak bence artık saat aralığına dikkat et kaçırma yumurtlamayı birkaç güne pik olabilir bence