Birkaç marka için yanlış sonuç verdiğini söylüyor herkes kan da negatif çıkmış ama reglinize daha varmış belki sonrasın da betanız artabilir forum da okuduklarımdan gördüklerimi söylüyorum ama yine de herkes birbirine yardımcı olmaya çalışıyor birbirimizi kırmaya gerek yok lütfen dikkat edelim✨😌