Kızlar ben 2 kere kürtaj oldum bebeklerimizin kalpleri durdu. Ekimde kürtaj oldum Ocakta hsg çektirdim. Yani toplam 3 adet görmüş oldum bu ay tekrar denemeye başladık. Sorum şu benim normalde yumurtlama akintim olurdu bu sefer akintim yok. Yumurtlama akıntısı kesin olacak mi ? Bilginiz var mi