20+1 günlüğüm kızlar ve çok erken haftalardan beri pıtı pıtı hissetmeye başlayıp çok ileri düzeye geldi hareketler canım bile yanıyor yani şuan erken hafta olmasına rağmen açık bi yer bulsa çıkacak yani kızım oysaki ne kadar uslu sakindi hiç böyle değildi ve şuan da hala hanım hanım ama bu cinsiyet erkek bu arada 😆 doğduktan sonra da böyle mi olacak hareketli onun işareti mi merak ediyorum? Böyle olup sakin uysal olan bebişler var mı