meermaaiid Kızlar 26 ocakta ovitrelle iğnesi vurulmuştum az önce otururken kasığıma birden bire bıçak gibi saplanan bir ağrı girdi resmen koltukta hoplattı ve biraz zaman geçtikten sonra hafifledi siz de böyle bir belirti yaşadınız mı çok korktum🥹