aysegulk07 melekkaya10 bende grip geçirdim geçen haftalarda bişey olmaz enfeksiyon çok yüksek değilse bebeği etkilemez grip
busrasya2334 melekkaya10 kanda enfeksiyon çok yükselmedikçe birşey olmaz canım ben de geçirdim hem de ağır bir gripti hala daha da tamamen geçti diyemem hatta çok şükür bir sorun yok ama
Saimenur melekkaya10 6 haftalıkken gecırmıstım.Ağır oksuruk oldu sonrasında.Sadece ateşlenmemeye çalışın Allah’ın ıznıyle sıkıntı olmaz.
aysegulk07 melekkaya10 26 haftalıktım baya ağırdı yani öksürük burun akıntısı göz yaşarması falan vardı doktorum Aksef yazdı antibiyotik haftam büyük olduğu için yazdı 4-5 gün kullandım geçti valla baya faydası oldu
ulkubuldukk Ben 3 kez grip geçirdim. Hiç bir şekilde ilaç vermediler bol bol portakal mandalina yedim. O şekilde atlatabildim. Tek sıkıntım öksürük şuanda oda nasıl geçecek bilmiyorum.
melekkaya10 aysegulk07 14 haftaligim şuan baş ağrısı burun tıkanıklığı hapşırma gözde yaşarma hafif ateş var benimde