umayala ben de sizleri gördükçe benim doktorumin aşırıya kaçtığını düşünüyorum tam aksi. Insanlar ilk 32 mm goruldugumde e iyi ne var bunda vs demisti ama doktorum daha notrdu. Bu tepkileri beni rahatlatmıyor ayri mesele. Vajinada batmaya sveindim ben iyice çökücem diye onu arastirmadim ama hos bi sizi degil. Onla ilgisizdir insallah benimkide 🫂 benimde yarin kontrolum var iyi haberler verelim birbirimize 🤲🏻