Rabiaaa8 Kizlar merhaba, kizimin adini begüm koymak istiyorum , esim de begeniyor ama ailesi yok cok eski bir isim yok demode yok bilmem ne diye diye esimin kafasini karistirdilar.. sizce begüm ismi dedikleri kadar var mi ?
Rabiaeser Rabiaaa8 herseye karışıyorlar bu insanlar çocuk bizim çocugumuz ne herseye karışıyorlarsa😏😏
Hayale Rabiaaa8 valla kötü bir isim deyil. Yanı her kesin koya biliceyi bir isim bence size hossa kimseye kulak vermeyin🥰
Ozgeb Rabiaaa8 bizde bileği düşünüyorduk kayınvalidem oraya gelirsem yıkarım herşeyi dedi 🤷🏼♀️ Konuşuyorlar bakalım ne zaman susacaklar
gamzee20 Ben çok beğeniyorum zaten hep aklımdaydı kız olursa falan de başta bize de biraz karismaya calistilar istediler ama hem eşim biz istiyoruz başka isim koymiycaz dedi hemde bende tersledim alttan alttan bence sende yap senin çocuğun her konusu acildiginda ben öyle yapmam böyle yaparım yok ben istemiyorum falan vs şeylerle belki bi adım geri giderler ben öyle yaptim 😂 tecrübesiziz o yüzden mi yoksa bencillikleri yüzünden mi böyle yapiyolar anlamiyorum
Rabiaaa8 gamzee20 galiba bende aynisini yapcm yoksa tepeme cikarlar 😂 bugune kadar saygimi hic bozmadigim icin , hep sustugum icin herseye karistilar yeter artik cocuguma karisamazlar
Elifbse Çocuğun kimliğini cıkarırken eşinle sen olucak sın ailesi de gelmicek ya onlar ne derse desin sen bildiğini yap tüm acısını uykusuzluğunu sen cekiyor sun isim hakkı başkasına düşecek oldu başka benim kaynanam da yusuf koymak istiyor diger adını ne koyarsanız koyun diyor falan ben ismi belirledim ona he he diyorum kimliğine yazdırmıcam
Busrababuz Rabiaaa8 sen onların yanında karnını begüm diye sev alınırsa alinsinlar kabullenmek zorunda kalırlar
gamzee20 Aynen öyle bencede tabikide sen karar vericeksin simdi öneri verirmis gibi konuşuyo mesela eşinle konuş evet annendir ama benim ilk çocuğum ben istiyorum sende beni bu konuda yalniz birakma de tatli tatli yap eşinin gonlünü çünkü biz karar verdik hayir bu isim olucak dedikleri zaman bişey diyemiyolar bence eşini öne at biraz arkanda dursun mesela ben eşimle bu konuda tartiştıgimı söyledim isim için ben o kadar başka isimler önerdim sen kabul etmedin ama kimliğini çıkartmaya gittiğin zaman başka bişey olursa benden çekecegin var dedim tartismamizi anlattim hiç.bişey demedi hissettirin yani onlar karistigi zaman aranizda huzursuzluk olduğunu. Şimdi söyleyince fark ettim de bende baya fenaymişım ya 😂😂
gamzee20 Bende saygıda kusur etmiyorum yüzlerine karşi ama eşimle konusuyorum mesela bişey dedikleri zaman kocam öyle istiyo de bisey diyemezler diyo yani burda aslinda siz eşinizi yaniniza aldiniz mı onlara bişey düşmüyo 😂😂
Burcuveburcum Rabiaaa8 gayet güzel bir isim bence o sizin bebeğiniz karıştırmayın kimseyi kime ne canım🙄