selos1 çok sevindim sizin adınıza sonuçların temiz çıkmasına 🙏🏻🙏🏻 darısı başıma inşallah, sonuçlar çıkana kadar içim içimi yiyecek ben de fetal dna yaptırdım bekliyorum, benim doktorum amniyosentez demedi fetal dna önerdi doğruluk oranı 99.9 diyorlar, biz de ense kalınlığı olmasa bile yaptırmayı istiyorduk zaten, Allah korusun bir risk görülmesi durumunda amniyosentez ile tekrar bakılması gerekiyormuş zaten, detaylı ultrason ve fetal dna’nız temizse sağlıkla doğar bebişiniz inşallah, ama insan içindeki sıkıntıdan kurtulamıyor anlıyorum sizi 🥹 umarım sağlıkla doğar bebeklerimiz 🤍🤍🫶🏻