sezennmert Huzurr dokuz eylülden randevu almaya çalıştığımda 12 hafta üzeri gebelikler kabul edilmiyor diyor. Siz öğretim üyesine mi muayene oluyorsunuz acaba
benimhikayemmm sezennmert şuan kaç haftalıksınız dokuz Eylül 12 haftadan önce gebelerin takibini yapmaya başlıyor sonrasına bakmıyor ücretli dr ları bilmiyorum ama
Huzurr sezennmert evet 12 haftaya kadar gitmen gerekiyor. Zaten onlar sürekli randevu veriyor. Bende normal bölüme gidiyordum tam 12 inci hafta başladım
1kediannesi1 benimhikayemmm merhaba bende 9 eylüle gidiyorum da özel odayi nasıl ayarladiniz ben sezeryan yapacağım özel oda denk gelirse tutuluyor sanırım öyle duymuştum
melisasak35 Huzurr merhaba bende 9 eylül takipliyim nasıl geçti bilgilendirirmisniz özel oda nasıl tutuluyor doktorlar nasıl sezeryan olacagım korkuyorum bilgimde yok hastanryle ilgili
Huzurr melisasak35 merhaba ben normal doğum yaptım. Özel odalarda boşluk yoktu malesef ki 4 kişilik odada kaldım. Hastahaneye giderken yanına al diyeceğim bardak tuz kaşık mutlaka al. Yemek servislerinde bunlar yok
benimhikayemmm 1kediannesi1 merhaba doğuma girerken doktora söyledim özel odada kalmak istiyorum dedim müsaitlik var mı diye baktılar şansıma baktılar vardı o şekilde kaldım