aybarssmomm 15. Haftaya girdim ikinci gebeliğim, 5. Haftadan beri bulantılarım başladı ilaç kullanıyorum, çubuk kraker, çizi bunlar daha çok bulandırıyor beni anlık geçiriyor sadece, tost veya kızarmış ekmek, galeta,beyaz leblebi, salatalık bunlar gerçekten yatıştırıyor, su içemiyor yemek yiyemiyor insan ama yemedikçe aç kalınca daha çok bulanıyor maalesef onun için az da olsa yemeye çalışın lütfen benim tecrübelerim bunlar 🥹(ekstra olarak mide yanmasına da yulaflı bisküvi çok iyi geliyor paketli olarak sadece onu yiyebiliyorum)