16+1 haftalığız bugün 2.gebeliğim sabah doktorda kontrolüm vardı kahvaltıda ettim çikolatada yedim ama bağdaş kurmuş göstermemişti kendisini bizimki az önce buzluğa hüptürük atmıştım soğuk dondurulmuş olunca daha rahat yiyebiliyodum tatlı şeyleri onu yeyip bitirmemle bizimkinin canlanması bir oldu ayyy öyle güzel tekmeler atıyor ki öyle özlemişim ki bu tekmeleri hissetmeyi çok mutlu oldum bundan sonra doktor kontrolüne gitmeden dondurma yicem belli oldu 🙈😂 siz kaçıncı haftada hissettiniz hareketlerini hamilelikleriniz de zorluklarınız kolaylıklarınız neler oldu hanımlar biraz konuşalım 🌸