Kızlar ayrıntılı ultrasonda bebeğimin kalbinde delik görmüştü doktor, şöyle bir açıklama yaptı, kalp de gelişim aşamasında, çok sık karşılaşıyoruz, çoğunlukla doğumdan önce, çok nadir de doğumdan sonra çocukluk döneminde kapanıyor bir sıkıntı olmuyor çok büyük bir problem değil demişti. Biz de moralimizi bozmadık, çok üstüne düşmedik. Geçenlerde bir misafirlikte kuzenimin bebeği tıkandı kaldı mosmor oldu, annesi kalbindeki delikten dedi, şok oldum. Sıkça tıkanıp kalıyormuş, lokmalarını küçücük alıyormuş yoksa yutmakta zorlanıyormuş, gelişimi de biraz geriden geliyor boy kilo VS.. Sizin de başınıza geldi mi yaşadınız mı ya da etraftan duydunuz mu..