Sila1245 Canım ben Salı günü hastaneye gittim tansiyon yuzunden dogumhane doktoruna yonlendirdiler beni oraya gittigimde bir kadin geldi ayni soyledigin gibi bisani gelmis biraz sancisi vardi kimligini alip kostura kostura gelmis . Doktor çatı muayenesi yapti ona sonra daha bir sey yok git dinlen sancını evinde çek dedi yolladı kadını.