ftmrdccc benimde 2 gebeliğimde lekelenmlerim oluyordu kalp atışlarını hiç duymadım ikisinde de, kendiliğinden düşmedi beklememe rağmen..kürtaj oldum özelde vakumla yapıyorlar. bana anestezi verdiler ikisindede fazla hissetmedim, iyiydim yani.. doktor geldi antibiyotik ve ağrı kesici ilaç yazmıştı, ben bir gün içtim sadece çünkü ağrım yok diye içmek istemedim.. diğer kürtajımda da sadece ilk gün içtim sonrasında içmedim. devlette nasıl oluyor bilmiyorum