bebissss İkili tarama testinde cinsiyet öğrenen var mı birde nasıl oluyordu ben unuttum arada neredeyse 5 sene oldu
Busraaaakkk bebissss Bebek için rutin ultrasonda ölçümü yapılıyor bir de kan alınıyor sizden. Ben 12.haftamda öğrenmiştim cinsiyeti
aslanbarlasss bebissss kuzum ben geçen hafta devlette yaptırdım. Perinatoloji detaylı baktı bakarken sordum cinsiyet için bi fikriniz var mı diye 13 haftalık olmasına rağmen çok erken ama kıza benziyor tabi net değil demişti onun dışında kan verdim o kadar
derryaaneva bebissss HCG 50 nin altondaysa erkek 50 bin üstündryse kız diyolar bana doktor kız demişti ikili de yaptırdım 60 falan çıktı doğru heralde biliniyorum
dgngr bebissss ikili tarama hcg beta 50 nin altındaysa erkek diyolar ama benim kızım olcak, ama 14. İnanma yani. Zaten ultrasonda belli olur artık o.
derryaaneva esdd olabilir gerçekten bende de doğru çıktı duymuştum böyle olduğunu ama inanmamıştım demekki doğruymuş 😂
-Papatya33 Benm iki gebelikte de doğru çıktı tuttu yani Bi de idrarda ph bakılıyor ya o 6.5 ve 7 üzeri çıkıyorsa erkek diyorlar.alti ise kız diyorlar bu da tuttu
gunespera bebissss evet testi yaptırıyorsunuz sonuçlar çıkınca ayrı yetten cinsiyeti öğrenmek istiyor musunuz diye soruyor o şekilde söylediler bana
Mrh16 bebissss bugün rutin kontrolüm vardı doktorumda soyledi 2lidede söylendi cinsiyet 13+5tim bugün kan falan alinmiuo sadece ultrasonla bakiliyo 2lide