30 haftalık oldum çok şükür şuanlık bir sıkıntımız yok ama oğlum gebelik zehirlenmesi neden ile erken doğduğu için gerginim biraz 🥹
Doktorum herşey kontrol altında sorun yok diyor ama ben gerginim tabii geçtiğim süreci bildiğim için 🫠☺️
Çok mu erken sizce