Bende 39+2 deyim, baş aşağı ama kanala girmedi henüz, nst lerde hiç sancı yok, çook az ağrım sancım oluyor 🥲 hurma, yürüyüş, merdiven, ördek yürüyüşü vs her şeyi yapıyorum ama tık yok. Bebeğimin hareketleri, suyu iyi durumda olduğu için beklemeye devam ediyoruz. Allah hepimize sağlıklı kolay doğumlar nasip etsin🌸