beraydogru martta 5 yaşına girecek yeğenim. Kızım 7 yaşında. Doğumuödan 2 yıl sonraydı o yüzden doğumhanesinin şokunu atlatamıyorum. Odaları lükstü ama. Şuan nasıldır bilemiyorum.
Sabah 6 da çağırdı dilek hanım, ebe bu çocuk normal doğmaz yan duruyor mu ne demiş. Akşam 20:00 ye kadar suni sancıyla bekletti doktoru sonra sezeryana aldı. O yüzden ben olsam o doktora gitmem. Biraz da şans mı bilemiyorum tabi. Allah iyi doktorlar çıkartsın karşımıza 🤲🏻