tnserdgn benim de aşağıdaymış. 12. Haftada söyledi doktorum. Kanaman ya da lekelenmen olabilir korkma dedi. Şuan ben de 16+4 üm geçen hafta kontrole gittiğimde de hala aşağıda ama yukarı çıkacaktır, yine kanama yada lekelenme görebilirsin dedi. Sizin ağrınız oluyor mu? Benim oluyor.