Kızlar 7 haftalıkken tiroidim olduğunu ögrendim 3 tiroidim suan ilaclari aksatmadan iciyorum sizde yaşadiniz mi beyin gelisiiminden yana bir sıkıntısı yoktur demi doktor erken fark etmişsin dedi çok korkuyorum çok geçtir beyninde bir sorun olur die içimi rahatlatın bide ilk gebeligim uzun zamandir bu anı bekledim