ilkinayzeynep Selam perşembe günü Tetanoz aşısı oldum o günden sonra bebeğimin hareketlerinde belirgin bir azalma var normal mi bu durum aranızda yaşayan oldu mu
Fatmanur_0416 ilkinayzeynep benim de bebeğim normalde çok hareketlidir bende aşı oldum bi kaç gün hareketleri azaldı sonrasında normale döndü yani bir sıkıntı yok