Kızlar normalde abla çağırıyorum ama doğumu desteklesin diye kendim yapmaya karar verdim cam dışında bütün temizliğimi bugün yaptım camlarımı en son abla yapmıştı zaten yeni ayrı bir enerjide geldi kimden duysam hep böyle olup doğuma giden varmış yoksa doğurucakmıyım 37+5teyim normal düşünüyorum 🤔 ☺️