Lillyyy 39+3 bugün muayeneye gittim açıklık yok sancı yok rahim ağzı yumuşamaya başlamış sadece bu bebek doğmayacak galiba böyle olup birkaç gün içinde doğum yapan var mı acaba korkuyorum 40-41 i geçecek ve suni sancı vs gerekecek diye nolur yardım:(
pinkflowerss Lillyyy doğumu desteklemek için egzersizler yapıyormusun? Ananas yemeni tavsiye ederim bol bol
bmkl Lillyyy Ben 42. haftada doğmuşum annemin sancısı da yokmuş açıklığı da mecbur sezaryene alınmış ☺️
Nur_58 Lillyyy ilk gebeliğimde 41. Haftada doğurdum Doğum başlamadan önceki gece küveti ılık su doldurup içine uzandım 1 saat boyunca Sabaha karşı sancım başladı ve 36 saat sonra doğurmuştum
bmkl Lillyyy Rabbim inşallah nasıl istiyorsan öyle bir doğum nasip etsin sağlıklı sıhhatli bir şekilde kucağına almayı nasip etsin şu mübarek günün hürmetine 🙏🏻🙏🏻