glcnylmzz Cimcime30 sabah attığım pik 22.00 da tekrar test yaptım en son attığım artimed test lh düşüşte çatlama oldu ya da olmak üzere sabah tekrar yapacağım iyice silikleşme varsa çatlama gerçekleşmiş
glcnylmzz Cimcime30 lh düşmeye başlamış dünkine göre daha hafif koyuluğu ama çatlama gibi değil gün içinde tekrarlarsın gündüz onda daha belli olur çatlama veya lh yüksekliği
minekc Ben bbt takip ediyorum bugün 37.0 yükselme oldu ChatGPT artık lh testi yapma yumurtlama olmuş dedi. Ve bugün dpo 1 dedi 😍 sabah uyanır uyanmaz hiç kalkmadan konuşmadan ölçmek gerekiyor. Ben Vajinal ölçüyorum
glcnylmzz minekc bundan sonrası bekleme süreci artık 😊 bende chatcptye attım artık testleri bırak dedi 😂 1 dolu 1 boş devam edeceğim şansımıza öncesi sonrası tutar inşallah 😊
glcnylmzz Cimcime30 benim dün akşam yaptığımla nerdeyse aynı çıkmış bu akşam son kez yapıp bırakacağım Resim yükleme de sorun var sanırım yükleyemedim bir türlü
Cimcime30 glcnylmzz ben anlamadım ıste 2 Şubat pikti 3 Şubat pike yakındı ama akşam catladı sanırm leke de geldı bugün silikti Hangı günler pik sayacam dpo nasıl olucak karıştı 14 şubatta test yaparım dıyorum
glcnylmzz Cimcime30 çatlama günü itibariyle demişti chatcpt bende onun söylediğini biliyorum Bende 13,14 Şubat’ta yapacağım regle 4-5 gün kalıyor çıkarsa güzel hediye olur 😊