glcnylmzz Cimcime30 victorya teşekkür ederim 😊 Normalde inovita ya da artimed kullanıyordum bu ay belirtiler başlayınca eczanede ne varsa ondan aldık ilk defa böyle kaset kullanıyorum ondan bir tedirgin oldum ama hepsinin görevi aynı sanırım
Cimcime30 glcnylmzz bekleyelım cnm da doktor bana Duohaston Baslatıı dün ayın 20 sınde bıtıcek ıkı kutu ıctıgın sürece adet olmuyorsun
glcnylmzz minekc aylık 1,2 gün değişebiliyor canım ben birde geçen ay antibiyotik kullandım onun etkisi olduğunu düşünüyorum Döngüm 28 gün reglin 14.günü olmuştu ocak da 15inde çatlama görmüştüm bu ay 1 gün önde 😊
glcnylmzz Cimcime30 gebeliğe engeli yok diye biliyorum inşallah kandil gecesi hürmetine bekleyen herkes hayırlı haberler alır
glcnylmzz Cimcime30 umarım kısa zamanda olur Benim daha yeni 3.ay 7 yıllık korunma süreci var olursa inşallah 3.gebelik olacak
prensannesi__58 Cimcime30 ovulasyon testını kaç aydır denıyorsun canım testı kullanınca gebelık daha kılay oluyor dıyorlarda ondan merak ettım 😊