deryagunduzzz Mayıs sonu haziran başı anneleri kıyafet alışverişi neler yaptınız ve ya yapacaksınız zıbınlardan kaçar adet kaç aylık alacaksınız
aybike2212 deryagunduzzz henüz bir tulum ve bir papyonlu takım dışında kıyafet almadım ama uzun kollu çok bişey almayı düşünmüyorum İzmir çok sıcak oluyor kaçar adet alırım onunda hiç düşünmedim açıkçası
Havin49_ deryagunduzzz hiçbişey alma bol bol zıbın pijama al 😆😆😆 Oğlum temmuz da doğdu zıbın pijama dışında bişey giydiremedim çok sıcaktı
Melike3506 deryagunduzzz daha hiç bir şey almadım 😂😂 daha önce aldığım bir kaç parça bir şey vardı onlara bakmam lazım ihtiyaca göre alacağım ama neyden kaç tane almam lazım bende bilmiyorum kıyafet işini sona bırakıyorum ben kıyafet dışındakileri almaya başladım
3oglanannnesi deryagunduzzz daha hiçbirşey almadım az bahar gelsin diye bekliyorum şuan çok kışlık var
deryagunduzzz aybike2212 Ben de İzmirde yaşıyorum ama ben de ne alacağımı bilemedim yenidoğan zıbın çok fazla alma giydiremezsin olmuyor deniliyor çok kararsızım ve kafam çok karışık
aybike2212 deryagunduzzz en azından bi 7-8 tane alırım diye düşünüyorum benim oğlum olacak oğlan çocukları altını açtın mı da yapıyor bana da çok al denildi ama hem o havalarda hemen kurur hemde kurutma makinem var bilemedim yani kış çocuğu daha rahat bence 🤣
deryagunduzzz deryagunduzzz aybike2212 ben de çok uzun kollu almayı düşünmüyorum bir de klimadan dolayı alsam mı diye de kararsızım bebiş kız haliyle o kadar güzel bebek kıyafetleri var ki yazlık müslin tulumla elbiseler ama giydiremem diye almakta tereddüt ediyorum
eceeceecee Suan için sadece zıbın aldım kısa kol sıfır kol olarak birde hastahane çıkışı için bir tane alt üst takım suan için bilemedim belki birileri getirir pusudayım 😂
3oglanannnesi aybike2212 3 oğlan büyüttüm hiçbirinde başıma böyle bişey gelmedi 🤣 belki sizede denk gelmez
aybike2212 deryagunduzzz bence şuan çok bişey almak mamtıksız ihtiyaç halinde elimizin altında herşey var
Tomriscvn deryagunduzzz Herkesin dediği şey 0-3 ay çok az al 3-6 ay al diyorlar canım çünkü hemen büyüyüp olmuyormuş 😀