Gozde-2833 ben oldum 2 doz hastanede yattım 2 gün abartıldığı kadar yakmıyor anlık damara enjekte olurken şeker yükseltebiliyor benim baya yükseldi doktorum takipte olmam için 2 gün yatırdı zaten iğneden sonra geçiyor öyle abartıldığı kadar bir şey değil korkma