sepselin En son 4+6da gidip keseyi görmüştük yarın ikinci randevum var 7+0 oluyor inşallah bebeği ve kalp atışını görürüz sağlıkla aminn çok heyecanlıyım 🥰 var mı başka görüş günü olann heyecanlı mısınız ben çok heyecanlıyım ilk diye herhalde😂😂
bmkl sepselin Benim görüş günü de Perşembe 😂 Cumartesi göremedi keseyi çok yeni olunca şimdi 4+5 oldum görünür mü acaba 🤔
Busranur_mnts sepselin oy yavrum 😍 görürsün inşallah sağlıkla büyüsün Ben yarın 37+6 oluyorum son düzlükteyim hafif ağrılarım oluyor yarın kontrole gidicem bakalım
yigitbebeninannesi sepselin Ben de keseyi gördüm 4 haftalıktı 1 hafta daha bekleyip kalp atışını duymaya gideceğiz inşallah 🥰
beautiful_ sepselin Çarşamba günüydü yarına aldım en son 6+1de gitmiştim kalp atışını duymuştum sadece yarın 13+1iz gidip göreceğiz miniğimizi abisiyle heyecanlıyız 🌸
Deletedmom_8793 sepselin bizim de yarın görüş günü 1 haftadır sancım var 31+2 olacağız inşallah bir sıkıntı yoktur
beautiful_ sepselin duyarsın Allah’ın izniyle oğlumda 7+2de duymuştum ama bunda erken duyduk herşey gönlünüzce olsun 💞