Kızlar 34 + 3 haftalık hamileyim normalde de Sancım olur kasılmalar olur dinlenince geçer sabah uyandigimdan beri geçmeyen bir Sancım var oğlum normalde hareketlidir ama gündüz hareketli değil bugün aşırı hareketli vajinamda batma var karnım taş gibi kasıklarıma kadar ağrı vuruyor doktorun sekreteri ile görüştüm endol fitil al kullan dedi geçmezse hastaneye gel dedi bu durumu aranızda yaşayan var mı erken doğum belirtisi mi bu kadar sancı dayanamıyorum çünkü