bebegimle_ben Burcu__0506 o zaman guzel haberler insallah gogustede sizi batma oluyor oda belirti seninkiler tam belirti canim guzel haberler gelsin
Burcu__0506  Kızlar yeni test yaptım bakarmısınız
nil777 aysima56 kız daha senin dpo 4 yerleşme bile olmamıştır çok erken dpo 9 öncesi zaten çıkması imkansız
aysima56 bebegimle_ben dpo 4 sadece heveslendim en kötü ne çıkarsa adet olmayana kadar moral bozmak yok
bebegimle_ben aysima56 sanki ince cizgi var ama beli belirsiz evet canim bekle yapma dpo 9 da hafifte olsa silik cikmasi lazim 9 dan sonra cizgi belirginlesiyor azar azar