edaonyurtttt Mavideniz26 ben Maltepe şubesine gidiyorum hamileliğimin başından beri orda takipliyim ,çok memnunum hastaneden de doktordan da
hazirannnn Mavideniz26 Gaziosmanpaşa Aytaç hanım 3900 - Gaziosmanpaşa Tem Toygun bey 2900 ama henüz yeni gebeyim doğum ücretlerini sormadım.
yagiz_didem Mavideniz26 hamıle olduğunu öğrendiğimde almıştım 5. Haftada aralık ayında doçent Dr. 170 bın verdık 10 muane nst babaya check up bana dıyetısyen desteğı çocuk ıcın bazı testler dahıldi
yagiz_didem Mavideniz26 Mavideniz26 2. Gebelıgim muane ücreti 7290 tl dedıler Bıde sureklı test ucretı dah pahalıya gelıyodu 90 bın sezeryandı oyuzden karar verdım nerdeyse ödeme bıtecek bıle karta taksıt yaptı
Mavideniz26 yagiz_didem ben başka hastaneye gidiyorum ama doktorum o hastane de ameliyat yapıyormuş 36+4 haftalıgım ben dışardan gıdecem yani. Bizede en son 90 bin dedi çok geldi ama fiyatı
edaonyurtttt Mavideniz26 ben öğrenir öğrenmez doğum paketi aldım Eylül ayında.profesör Ali Emre beyi tercih ettim çok memnunum güncel muayene ücretleri 6500 civarı diye biliyorum biraz eksik ya da biraz fazla olabilir.
Mavideniz26 edaonyurtttt anladım canım saol😊 hayırlısıyla hepimiz evladımızı kucagımıza alırız inşallah 🤲🏻🐣
Mavideniz26 yagiz_didem aynen ya herşeyin hayırlısı öylede böylede doğacak mecbur verecez parayı 🤷♀️🤭