Eminim hepimiz bir yerden sonra tıkanıyoruzdur bugün bebeğime ne yedirsem? diye. Hadi herkes bebeğinin ayını ve bir günlük menüsünü alternatifleriyle yazsın birbirimize fikir vermiş oluruz.
16Aylık👶🏻💙
Kahvaltı= Muzlu Pankek (yada bir yumurta yanına bir iki zeytin ve salatalık)
Ara Öğün1= Kurutulmuş meyve ve ufalanmış Kuru Yemiş (örn. Kuru üzüm, kuru kayısı, tuna yemişi, ceviz, fındık)
Öğle yemeği = Et sulu makarna (yada herhangi bir çorba veya pilav ayran)
Ara Öğün2= Bir tane meyve (mandalina, muz, portakal, elma vs)
Akşam Yemeği= Tavuk sote ve Pilav (bizim akşam menümüz de ne var ise onu yiyiyor)
Yemek istemediğinde hiç ısrar etmiyorum kafasına estikçe emiyor onun dışında bizim bir günlük menü düzenimiz bu şekilde 🤗