linaruken İlk doğumumda kızım 32 haftalık doğdu suyum 22. Haftadan beri sınırdaydı 32 de hiç kalmadı sezeryanla doğum yaptım şimdi tekrar hamileyim 19 haftalık ilk hamileliğinde böyle olup ikinci hamilelikte normal ilerleyenler var mı varda neler yaptınız
linaruken Deletedmom_8793 çok şükür şimdi bir sıkıntısı yok ama ilk doğduğunda çok kötüydü entübeydi hastanede yattık Pulmoner hipertansiyon diye bir hastalık oldu erken doğumdan dolayı çok şükür şimdi tamamen iyileşti ama o süreç çok zor yıpratıcıydı Allah’ım bu hayırlı günün hürmetine inşallah bir daha yaşatmasın
fatmayzgn Benimde bugün hastaneye yatışım yapıldı beneğin suyu azmış 29 haftalığız çok korkuyorum ne kadar yatacağım belli değil dediler siz ne kadar yatmıştınız
Deletedmom_8793 fatmayzgn Allah yardımcınız olsun havuç suyu çok iyi geliyor diye biliyorum su azlığına
linaruken fatmayzgn ben hiç yatmadım kontrole gittim dr Max bir hafta bekleriz dedi gün aşırı kontrole gittim bir hafta boyunca sonra da zaten sezeryan oldum