merveeski61 Beta artışı sırasıyla 70 195 423 İki gün arayla verdim ilaç kullanmam gerekiyor sizce cuma günü gitsem kese görünür mü kese görmeden ilaç yazmadı doktor
Busranur_mnts merveeski61 en son bugün verdiysen cumaya en az 1600 olur belki vajinal yoldan görülebilir
elifinciii merveeski61 Kese için çok erken 2 katı artış olması gerekiyor ben 1800 iken görememişti doktor 1 hafta sonra gel demişti o zaman hem bebeği hemde kalp atışını duymuştuk
tortillam_ merveeski61 aaa bende ilk gittiğim doktor rahim duvarı kalınlaşmış dedi folik asit başlatmıştı. Ama çok erken daha gerçekten sonra zman geçmiyor. Pzt falan gidin bence de