Bugün doktor kontrolüm vardı ilk gebeliğimde preeklampsi geçirdiğim için ikinci gebeliğim de sıkı takipliyim 24 saat idrar toplanmam söyledi yarın sabah 9da başlıcam ama barkod vs verilmedi idrarı teslim ederken barkod doktordan kestirmemmi gerekiyor ne yapıcam anlamadım bizimki cinsiyetini de göstermedi bağdaş kurmuştu okadar çikolata yedim göbeğimi salladı doktor banamısın demedi 🙈😂
