İyi günler herkese dün balkon yıkarken azdaha düşüyordum baya bacaklarım falan ayrıldı zor tutundum bacağım ve karnımın yanları acımaya başladı bugünde bebeğin hareketleri yetişkin insanın titremesi gibi oluyor 2 keredir normalde böyle bişey yoktu normalmidir 35+1 im