Kızlar nasipse şubat ortasında doğumum olacak kayınvalidemle yaşıyorum geçici süreliğine sütüm yetermi yararmı bebeğim tutarmı bilmiyorum inşallah tutar yarar ve yeter ama babaannesi sütun yarasa bile 3 aylıkken mamaya başlayalım kilolu olsun diyor bende tedirginim sütüm yettiği halde mama vermelimiyim sizce?