fdmozcmn Tuğba hanım vardı o sene sonra zaten kovuldu hastaneden.düşük tehlikem varmş bana hersey yolunda demisti hic ilac vitamin vermedi o yüzden düstü diğerin de de kanında pıhtlasma var diye aspirin verdi fakat hic bisi yokmus bos yere 2 evladimi kaybttm sonra ilaclrn yüzüne kist olustu ameliyt olmak zorunda kaldm anca 2 bucuk sene sonra tekrar hamile kalabildim simdi kapısndan bile gecemiyorum o hastanenin