almila1723 reyyannihle ben kalp atışı ve ikili tarama için gittiğimde usg vermişlerdi ama videoya izin yok normal şartlarda, dr un isteğine kalmş artık
ebrudefnee reyyannihle çekebilir miyim dersiniz izin verir bende kalp atışını çekmek istemiştim doktor müsade etmişti