Ya arkadaşlar ben 34 haftalık hamileyim,bebeğim iki üç gün çok hareketli bir gün de böyle takatsiz tekmeleri var.Geçen hareketlerinin az olduğu gün doktora gittim evet yavaş ama sorun yok dedi gönderdi.Dünde bel kasık üst karın ağrısından sabaha kadar uyumadım.Çok mu kafaya takıyorum abartıyor muyum .Artık acile gitmeye utanıyorum .Ne yapıcam ben böyle artık doğurmak istiyorum çok sıkıldım.Yipim halim perişan halde .Dakika başı acıkıyorum .Annemlere geldim .Bana yemek yapsınlar diye bunalımdayım.Hamilelik çok zor😢😢😢😭